3 Ocak 2016 Pazar

Sarı Âşk / Sarı Ölümü Şarkımızın

Bir lavdı tükürdüğüm dudaklarımdan söz diye,
Utanç içindeyim.
Sığındığım bütün mağaralar beni ihbar etti,
Fısıldadı vahşi hayvanların kulaklarına,
Beni aşikâr etti.

Yol bilmez, iz bilmez bir haldeyim tutsak,
Her yanım sarı engereklerle tuzak,
Korku içindeyim.
Ya söylersem seni, kaçırırsam dudaklarımdan;
Tut beni, saklan içimde açtığım oyuklara;
Sevgilim, kapa gözlerini ben açtığımda gözlerimi;
Korku içindeyim.
Ben sende tutsak, sen bana tuzak.

Sarı var her yanda, sarı;
Ev sarı, oda; gün sarı, güz;
Korkuyorum.
Bu ölüm sarısı, peyderpey gönlümü saran;
Ayıracaklar bizi sevgilim, unutma;
Sarı ölümü âşk şarkımızın.

Bir kara delikti gözlerin kimse kapılmadı ona benden başka,
Bir boşluktu sözlerin;
Düştüm, düştüm içinde kaybolduğum için.
Hangi ışığa yöneldimse buldum karşımda seni;
Kim kıbleyi sorduysa işaret ettim seni;
Gönlüm, bin hazanlı güz mevsimi, sarı;
Bir kara deşilmişlik yüreğim senin için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder