27 Eylül 2013 Cuma

Yardıma Koş

“‘Eğer yardımına koşan birileri olsaydı, her şey ne denli kolaylaşırdı.’ diye düşündü Gregor.”

Franz Kafka - Dönüşüm

Yardım ettiğinde hayatın dahada kolaylaştığı gibi.
Elinin değdiği ne varsa bir anda farklılaşıyor.
Daha kolay oluyor, daha anlamlı ve daha açık.
Senin bıraktığın izler içinde bir gizemi barındırıyor.
O gizemi açığa çıkarmaya çalışıyorum.
Yaşamın büyük sırrına ulaşmalıyım.
Senin sırrın geliyor önce, senin sırrını çözerek başlayacağım.
Bana yardım etmelisin, ellerin benim sırrımı çözmeli.
En çok bana uzatmalısın ellerini, beni tutmalısın sıkıca.
Fırtınalar devirememeli, köklerimiz sımsıkı bağlanmalı birbirine.
Ayırt edilemeyecek bir mevkiye ulaşmalıyız.
Sen, kolaylaştırmalısın bize bu yolu.
Pusulam olmalısın ve bilinmez yollardan beni bilinene ulaştırmalısın.
İçinde sen olursan kolaylaşacak yaşam.
Yaşamın sırrı senle başlıyor benim için, sırrımın bir parçasısın.
Yardım edebilecek başka bir şahıs namevcut hayatımda.
Sadece sen varsın, diğer senlerden daha yukarıda, üzerinde.
Sana yakın olan yok, benden başka yakın olabilecek yok.
Bir sen varsın herkesten farklı, bir ben varım herkesten gayrı.
Uzağım insanlara, kolaylaştır işimi, ulaşayım sana.
Bütün yolları aşayım, varayım sana.
Kavuşayım, kolaylaştır yolumu, izini kaybettirme.
İzini takip edeyim, tut elimden, izinle birlikte bulayım.
Yardıma koş, yardımıma, yardım edersen kolaylaşacaktır.
Bana koş, hemen koş, hemen koşarsan olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder