2 Eylül 2013 Pazartesi

Sarsılmalar

Ben ve Olric sizleri sarsmaya geldik. Dünya tarihinde eşi görülmemiş bir duygululukla ve kendini beğenmişçesine ve kendinibeğenmişçesinesankibizdenöncebirşeysöylememişçesinegillerden olmaktan korkmadan kapınızı yumrukluyoruz."

Oğuz Atay, Tutunamayanlar



Sarsılmalı koca dünya.
Bütün insanların dünyasını sarsmalıyız.
Herkes ağır bir uykuda.
Yenik düşmüşler.
Mağlubiyeti tatmışlar, ayağa kalkamaz haldeler.
Sarsılmalarım var benim.
Sürekli kendini yenileyen.
Hergün farklı şiddetlerde.
Sensizliğin şiddeti hergün biraz daha fazla.
İnsanlar sara nöbetlerine tutulmuş.
Herkes titriyor artık.
Titriyorum sensizlik nöbetlerim tuttuğunda.
Hepsinin durumu farklı.
Bir tek biz ayaktayız belki.
Belki farklı bir konumda.
Ama duruyoruz işte burada.
Koca rüzgarlar geliyor üzerimize.
En geriden şiddetle savurmak istiyor.
Direniyoruz her şeye, her türlü.
Bütün dünya depremlerle boğuşuyor.
Her insanın içinde bir deprem var.
Kendisini sarsıyor her birey içten içe.
Kimse farkında değil ki yaşamın.
Boğuşmakla meşgul herkes.
Bir birini boğmakla en çokta.
Sarsılmalarım var benimde.
Sen yokken benim başımı döndüren.
Gelip durdurmalısın bütün depremleri.
Sarsılırken sarmalısın beni.
Sarsmalısın kendime gelmem için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder