2 Eylül 2013 Pazartesi

Küllerimden Yanıyorum

Küllerimden doğup tekrar sana yanayım mı ?

Yanayım mı her defasında senin için bir kez daha?
Bu yangın yayılmalı belki her yere.
Bütün dünya bu ateşi paylaşmalı.
Bu ateş ki şiddeti paylaştıkça azalmıyor.
Artıyor ne kadar bulaşırsa.
Senin için zaten defalarca kez yanıyorum.
Kaç kez yanmam gerekiyor daha bilmiyorum.
Ama her gün senin için bir daha yanıyorum.
Sürekli sönüp alev alıyorum.
Külleniyorum bazen hiç farketmeden.
Ateş sönmüyor oysa, küller tekrar alev alıyor.
Bu ateşi paylaşıyor bütün vücudum.
Her yanım ayrı bir alevin içinde.
Yeniden, yeni baştan.
Yana yakıla dolanıyorum sokaklarda.
Dağılıyorum, her anım paramparça.
Yanıyorum ben her saniye.
Her gün biraz daha.
İnsan bir küle dönüyor.
Küllerinden anka kuşları doğuyor.
Küllerden yeni bir insan doğuyor en baştan.
Küllerden tekrar yanmaya başlıyor işte o zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder