22 Eylül 2013 Pazar

Sen'cilim

Gözlerin çok güzel ama bana baktığın zaman,
Dudakların çok güzel ama benim ismim çıktığı zaman,
Sesin çok güzel ama ben duyduğum zaman,
Bencilim ben.
Kokun çok güzel ama ben kokladığım zaman,
Gülüşün çok güzel ama sebebi ben olduğum zaman,
Ellerin çok güzel ama ben gördüğüm zaman,
Ve ağzın, yüzün, burnun ve her şeyin çok güzel ama bana ait olduğu zaman.
Biraz sen'cilim, birazda bencil.
İdare et cancağzım.

Sencilim işte, senin içinim, seninle yaşıyorum.
Sen yanımda olsanda, olmasanda; sencilim.
Seni yaşıyorum yalnızken dahi, seni taşıyorum.
Her yere seni götürüyorum, sen gelmesende.
Ayak sürüsende benlesin, bencilim.
Konuşmak istersen yalnız benle konuş,
Susmak istersen dahi yalnız benimle sus,
Gökyüzünü ancak benim yanımda seyret,
Benimle gör kuşların uçuşunu,
Deniz atları ben yanındayken yanında olsun.
Sen'cilim, sana bağlıyım, bağımlıyım.
İdare et canımıniçi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder