27 Eylül 2013 Cuma

Milenka

Frank'ın ruhu ruhuma değdi ve ben Milenka'yı aramaya çıktım.
Onun izini sürüyorum, o yokken onun arayışını teslim aldım.
Şimdi her yanımda bu arayış için hazırlıklar var.
Beynim onun varlığını kabul ediyor giderek.
Kalbim bugüne kadar biriktirdiği tüm sevgiyi onun için harcıyor.
Harcandıkça artıyor bu sevgi, verdikçe çoğalıyor.
Bir garip hâle dönüştü, ne olduğu bilinmiyor.
Milenka geldi bana, ben onu tutmak istiyorum Frank gibi.
Milenka yaşıyor aslında, ondan daha sahici.
Daha güzel ve gözleri daha berrak.
Sözleri daha iyi seçiliyor ve yazısı çok daha görkemli.
Frank koşuyor Milenka'nın peşinden, izini sürüyor.
O duruyor önümde, duruyor içimde, içimde çoğalıyor.
Çığa dönüştü, giderek artıyor, içimde erezyonlara neden oluyor.
Yer yerinden oynadı daha doğrusu organlarım yerinden oynadı.
Uçuyor misali yer değiştiriyor ne varsa.
Buldum seni Milenka, sen bana sandığımdan daha yakınmışsın.
Gördüm seni Milenka, sen gözümden bile daha yakındaymışsın.
Sevdim seni Milenka, sen sevdiğimden daha sevilesiymişsin.
Hepsi senin için, sana dair hepsi, sen hepsi içinsin.
Milenka, senin fikrin giderek artıyor bende.
Frank tuttu kolumdan sürüklüyor sana, yaşadıklarını yaşattırıyor bana.
Bırakmıyor peşimi Frank, bıraktırmıyor seni.
O bana dokundu, sana doğru dönmem için, artık başka yöne dönemez oldum.
Ben Frank oldum sen Milenka, yaşıyoruz yaşadıklarını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder