21 Eylül 2013 Cumartesi

Aforizmalar V

  • Sen sev de, ben severim sadece, senin sevdiklerini sevdiririm kendime.
  • 3 Ocak'ta dünyaya geldim, ama bir Eylül günü doğdum.
  • Gözlerin, kirpiklerin ve ben aynı kafesteyim artık, birde göz kapaklarımdaki resmin.
  • Her gece kalbime saplanan bıçaklar değilmiş, kirpiklerinmiş.
  • Göz, gözler, gözlerin, yeşil, yemyeşil, yeşilimtırak gözlerin, sevgili, sepsevgili, sevgili gözlerin.
  • Kirpiklerin canıma değse canımı alırlar, gözlerin ki ben onları tutamam.
  • Zehrini bir yudumda içtim, artık kanımdasın, canımdasın, en çok bendesin artık.
  • Küllerimden anka kuşları doğuyor, küllerinden yeni bir insan doğuyor, en başta ben.
  • Gökler şarkı söyler sen bakınca, gök susar sen susarsan ve yağmur damlaları düşmez toprağa.
  • Sevgi geldi, sevgisizlikten çatlamış avuçlara. Sıcaklık geldi, sarılmayı bilmediğinden soğumuş göğüslere.
  • Bunca insan arasında kimsesiz olmak ve kimseyi değil yalnız birini aramak büyük bir cezanın parçasıdır.
  • İnsan yalnız kalınca kendisini bir tepeden yuvarlanmış zanneder ve nereye varacağını kimse bilemez, ya uçuruma ya özgürlüğe.
  • Mahkum bir köle özgür bir şahtan daha yüksektedir eğer sevgiyi kalbinde taşıyorsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder