31 Mayıs 2013 Cuma

Bende Sen

Ben senden beni ayıramam.
Sen beni senden ayırabilir misin?

Seni benden ayırmak imkansız artık.
Sen diye bir şey yok çünkü.
Ben diye bir şey de yok.
Karışık bir hal var ortada.
Karışmışlık var en çok.
Kaybolmuşluk var.
Yok olmuşluk var.
Yitip gitmişlik var.
Ayrı gayrı bitmiş artık.
Canımda bir can.
Kanımda bir kan.
Ruhumda bir ruh.
Gözümde bir göz.
Gönlümde bir gönül.
Dilimde bir isim var.
En çok da bende bir sen var.
Beni senden ayırma.
Sensiz bir ben, ben olamaz artık.
Bu beden yoklukla duramaz artık.
Bendeki sen, aslında ben gibi.
Ben aynaya baktığımda seni görüyorum.
Seni görür gibi oluyorum.
Bende bana benzer bir şey de yok.
Güzelliklerin hepsi senin aslında.
İçinde olduğun her şey bana güzel geliyor.
Güzellik sensin.
Seni benden ayıramıyorum.
Senle ben artık aradaki tekil şahıslar durumunu kaldırmışlar.
Tek bir şahısta toplanmış hepsi.
Sadece sen varsın benim için.
Bende varsın.
Öyle bir sen var ki bende.
Benden çok sana benzeyen.
Sen gibiyim artık.
Senin gibiyim.
Etimle, kemiğimle, canımla, dişimle.
Sadece sen olmak gibiyim.
Karışmakta böyle bir şey işte.
Karışıklık.
Karmaşıklık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder