11 Mayıs 2013 Cumartesi

Gelmelisin

"Kalbinizle yaptığınız her şey size geri dönecektir."  Mevlana 

Kalbimle yaptığım her şey dönecekse bana.
Çok uzun sürmemeli artık.
Gelmelisin.
Bir an önce gelmelisin artık.
Vakit yaklaşıyor demektir.
Ben sana dair ne var ise kalp ile yaptım.
Sana çıktı bütün yollarım.
Senden başladım yola çıkmaya.
Sende dön artık bana.
Ait olduğun yerde ben olmalıyım.
Bana ait olmalısın.
Bende kalbimle diliyorum sana ait olan ne varsa.
İçinde sen olmadığın bir şey yok.
Her şeyde sen, sen olarak varsın işte.
Bana dön artık sende.
Gelmelisin.
Kalbimle yapıyorum her şeyi senin için.
Ruhumla yapıyorum bütün mücadelemi.
Zor bir savaştır ki ben her şeyi senin için yapıyorum.
En içten gelerek yapıyorum.
Ve sen gelmelisin artık.
Bekletmek yakışmıyor ki sana.
Sen en güzel, bana gelince olduğun gibisin.
Benden uzaklaşırsan ne kadar güzel olabilirsin?
Oysa benim yanımda çok güzelsin.
Bana yaklaştıkça güzelliğin çoğalıyor işte.
Farketmelisin bunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder