4 Mayıs 2013 Cumartesi

Okyanusta Özlemle Boğulmak

Herhalde özlemek damla şeklinde dile getirilseydi okyanusta boğuluyordum şu an .


Ve özlem kelimelere sığmıyor.
Sığdıramıyorum onu hiçbir yere.
Bir yolunu bulup gösteriyor kendini.
Damla damla birikiyor işte.
Büyük bir sel oldu akıyor şimdi.
Ve okyanusa dökülecek işte.
Ben bu okyanusun içinde yalnızım.
Özleminle boğulmaktayım en çok.
Biriktire biriktire boyu aştı artık.
Tutamamaya başladım içimde.
Okyanusta özlemle boğuluyorum.
Özlemin boğuyor beni.
Senin özlemin hiç dinmiyor.
Onu dindirecek bir şey bilmiyorum.
Ne zaman yüzmeyi öğrenirim bilmem.
Bu okyanusta yüzmekte fayda etmez.
Sularına karıştın mı özlemin bir kere.
Ondan sonra ayrılamazsın.
Özlem, dibi görünmeyen bir noktasında okyanusun.
En derin yerinde şimdi.
Dibi görünmüyor özlem okyanusumun.
İçerisi gözükmüyor büyüklüğünden.
Onun hacmini anlatamıyorum artık.
Bütün ufuk çizgilerim özlemle dolu.
Ne yana baksam özlem duyuyorum içimde.
Ben en çok seni özlüyorum.
Özleminle boğuluyorum.
Okyanusunda yüzemiyorum.
Özleminle boğuluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder