2 Mayıs 2013 Perşembe

Kana Susamış Gibi Sana Susadım

Kana susamış gibi sana susadım.
Senin sevgi şerbetinden kocaman bir kadeh istiyorum.
Yudum yudum sevginden içmek istiyorum.
Kana kana onu içmek.
Sarhoş olmak istiyorum sevginle.
Yerle gök birbirine geçecek gibi geliyor.
Tek bir düzlem oluşturacak her şey.
Ben susuzluğumu seninle gidermek istiyorum.
Doya doya seninle olmak, sınırsızca.
Sana doyum olur mu, zannetmiyorum.
Senin sesini her duyuşumda sarhoş oluyorum.
Seni her görüşümde avare oluyorum.
Ve seni her düşünüşümde biçareyim.
Delirişler mevcut hayatımda, çokca.
Çokda bana göre değil deliliğin dışına çıkmak.
Delilikler olmasaydı çok basit olurdu.
Basit olanlar gibi hızlı tükenirdi, tükenmiyorsa deliliğinden.
Dudaklarından kocaman bir kadeh istiyorum.
Gözlerinden kocaman bir kadeh.
Ve sesinden kocaman bir kadeh içmek istiyorum.
Kana kana seni içmek istiyorum, durmaksızın.
Ben en çok seni istiyorum, seninle sarhoş olmak.
Sana susayışımın haddi hesabı yok.
Bunu miktar zarflarıyla ifade edemem.
En en en çok desem belki sen anlarsın.
Ama yeterli değil hiçbir şey seni anlatmaya.
Ve özlemimi.
Anlatmak istiyorum sana her şeyi, saatlerce, asırlarca.
Bir şarkı söylemek istiyorum sana, günlerce, yüzyıllarca.
Ve seni istiyorum en çok, kıyamet kadar.
Kıyamet kadar, seni istiyorum en çok.
Kana susamış gibi sana susadım.
Susuzluğumu dindir artık.
Dindir artık susuzluğumu, kana doymak istiyorum.
Gel artık, varlığınla sarhoş olmak vakti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder