6 Mayıs 2013 Pazartesi

Sesim Güneşli Bugün

Sana bakarak konuşuyorum.
Sesim ondan güneşli .
Haydar Ergülen


Yüzüm ondan hep gülmekte benim.
Sana bakarak konuşuyorum.
Sana, seni anlatıyorum.
En çok seni anlatıyorum, herkese.
Sesim güneşli oluyor senle konuşunca.
Bulutlar dağılıveriyor bir anda.
Bütün karanlıklar aydınlığa dönüşüveriyor.
Sesim güneşli bugün.
Seni görünce hep, her gün güneşli.
Senin olduğun günler hep güneşli.
Sesim, seninle konuşurken güneşli.
Sonra bulutlar kaplıyor sesimi.
Parçalı bulutlu oluveriyor bir anda.
Sesim güneşli bugün.
Sen benim neşe kaynağımsın.
Hayat pınarımsın.
Bugün sen varsın, günün içinde.
Bütün gün sen varsın.
Sen var olacaksın hep.
Senin sesin hep bir şarkı gibi.
Dalga dalga yayılır genişler.
Dokunmak gibi ipekten bir kumaşa.
Uzun uzadıya serilir gider.
Güneşle kaplı gibi bütün gün.
Her saniyesinde seninle olmak ve seninle konuşmak.
Şimdi dünyamı güneş kapladı.
Sesim O'ndan güneşli.
Sesim Sen'den güneşli.
Sen olduğun için güneşli.
Gece olmasın hiç bana.
Sensizlik hiç olmasın.
Sesim hep güneşli kalsın.
Sesim güneşli bugün, hep.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder