1 Haziran 2013 Cumartesi

Unutuyorum

"Sesini duydum mu, dünyayı unutuyorum.." Nâzım Hikmet


Dünyadan başlıyorum unutmaya.
Bildiğim her şeyi an ve an unutuyorum.
Günden güne daha unutkan oluyorum.
Zihnimi sadece seninle dolduruyorum.
Hafızamda sadece seninle ilgili şeyler var.
Senle ilgili her şeyi ezberliyorum.
Ezberlemeliyim sana ait olan ne varsa.
Unutmalıyım senle ilgisi olmayan her şeyi.
Dünyayı, coğrafyayı, felsefeyi.
Sadece sen varsın.
Senin sahip olduğun şeyler var.
Benim sahip olmak istediklerim.
Önemi yok hiçbir şeyin.
Değer taşımıyor uzakta olanlar.
Ben bana yakın olanları severim.
Sen ise bana en yakın olansın.
Benden uzaklaşma asla.
Güzelliğinide kaybedersin o zaman.
En çok benim yanımda güzelsin.
Benim için.
Sesini duymak istiyorum.
Afyonlanmış gibi olmak istiyorum doğal yollardan.
Sen benim başımı döndüren güçsün.
Beni kanatlandıran ve yukarılara çıkaran.
Sen benim sahip olduğum güçsün.
Gücümü senden alırım.
Seninle güç kazanır ve yürürüm.
Sesini duyunca canlanırım.
Üzerimden yıllarca süren yorgunlukları atarım.
Yeniden sana yönelirim.
Sesini duyunca dünyayı şaşırırım.
Akla karayı, günle geceyi birbirine dolarım.
Sesini duyunca yaşamaya dönerim.
Sesini duyunca, dünyayı unutuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder