12 Mayıs 2013 Pazar

Seni Hissediyorum

Hissetmeyi öğrenin, hayatın size dokunduğunu göreceksiniz.
Jim Roan

Şimdi bana dokunan bir el hissediyorum.
Varlığını hissediyorum bana dokunan.
Saçlarımda gezen bir el hissediyorum.
Parmaklarımla oynayan.
Bir varlık hissediyorum yokluğun içerisinde.
Bir çift göz görüyorum gözlerin arasında.
İnce ince beni süzen.
Bir dudak görüyorum bu kalabalıkta.
Bana bir şeyler fısıldayan.
Bir ruh hissediyorum ruhumun yanında.
Ruhumu tutup çekeleştiriyor bedenimden.
Bu tutsaklıktan kurtarmak istiyor.
Ve bekliyorum tutsaklığın bitmesini.
Özgür olacağımız günü bekliyorum.
Uçabileceğimiz göklere.
Yuva kurabileceğimiz bulutlara.
Uçurtma uçurabileceğimiz diyarları.
Ayçiçeklerini sulayabileceğimiz alp dağlarını.
Toprağı eşeceğimiz yeşil ormanları.
Balığa çıkabileceğimiz yeşil denizleri.
Akıp giden güzel ırmakları.
Senin peşinden koşabileceğim sahil yollarını.
Adını yazacağım mavi suları.
Hissetmeyi öğreniyorum senden.
Sen öğretiyorsun bana her şeyi.
Hayatın bana dokunduğunu hissediyorum.
Bana dokunan hayat aslında sensin.
Dokunan ancak senin ellerin.
Uzananda.
Ve ben yaşamayı istiyorum senin olduğun ülkelerde.
Sessizliğin içerisinde.
Sadece senle bizi yaşamak istiyorum.
Gök gürültüsünün eşliğinde.
Bir şarkı söylemek istiyorum.
Bu şarkının bütün sözleri senin isminden ibaret olsun.
Şimdi hissetmeyi öğreniyorum senden.
Her gün yaşamayı.
Sadece senden öğreniyorum.
Seni hissettikçe yaşıyorum.
Seni hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder