28 Mayıs 2013 Salı

Adem'den Havva'sına I

Havva'ya;
Bugün Ceylon, Hindistan'dayım Havva.
Dün Cennet'ten kovuldum. Dünyaya sürgüne yollandım. Bugün işte ilk günüm dünyada.
Dünyaya uykuda gözlerini açmak böyle bir şey işte. Doğmadan doğdum gibi bir şey.
Oysa ne kadar mutlu olmuştum bel kemiğimden seni verdiğinde bana ALLAH (a.c.).
Şimdi bel kemiğimden bana verilen alındı ellerimden.
Hayır aslında alınmadı, koparıldı, koparılırken her şeyim yok edildi.
Cennetimin bedeli sensin.
Sen ellerimden alındığında işte ben cennetimi kaybetmiş oldum.
Dün şeytan kandırdı işte bizi ve ben kovuldum cennetimden.
Sürgünlerin en acısına yollandım, cehennem kadar beter olanına.
Sensiz bırakıldım, senden ayrıldım, senden ayrı kaldım, senin cehennemine yollandım.
Şimdi Hindistan buz gibi, bana öyle geliyor, ben üşüyorum, ısınamıyorum.
Çırılçıplağım bu dünya denen yerde.
Cennete alıştıktan sonra dünyayı tatmak çok acı.
Cennette içtiğim hiçbir kahve bana bu kadar acı gelmemişti.
Bir elma sunmuşlardı bana, ben aldandım.
Bir elmayla beraber cennetimden mahrum bırakıldım.
Şimdi burada üşürken yolumu bulmaya çalışıyorum
Hiç tanımadığım bir yerde nasıl bir yol açıp yürüyeceğim, bilmiyorum.
Ben kılavuzumu kaybettim ve yolumu bulamıyorum.
Bu dünyada zaten benden başka kimsede yok.
Dünyada yaşayan tek varlık benim ya da bana öyle geliyor.
Daha doğrusu aslında bende yaşamıyorum.
Dünya kadar ölüyüm işte.
Bugün ilk günüm burada, yalnızlıkla baş başa.
Havva'sız ilk günüm bugün, cenneti özlüyorum.
Cennetimde seni, cehennem çok acı, dünya zifiri karanlık.
Zifiri karanlık içerisinde her zaman geceye hap'soldum.
Güneş doğuyor belki.
Ama ışıkları bu bu dağların zirvelerine ulaşamadan etkisini kaybediyor.
Sen şimdi bu koca dünyanın neresindesin bilmiyorum.
Nerede n'eylersin, n'asıl yaparsın bilemiyorum.
Sen ki doğduğundan beri bana can olmuştun, canan oluvermiştin.
Şimdi canımdan da oldum, canandan da.
Şimdi Adem Havva'sız, yollarda, biçare, gecede, yapayalnız, permeperişan.

Zifiri bir karanlıkla örülüyken, cennetten mahrum, dünyadaki ilk günden.
I

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder