13 Mayıs 2013 Pazartesi

Yine Islak

Öyle güzel bir yağmur ki yağan sana dair senin yanında.


Yine ıslak.
Yerler ve gökyüzü.
Damlalar içime işledi mi acaba.
Bilinmez lakin.
Ciğerimdeki sızı yağmurdan değil.
Hep bir yalnızlıkla meşgulüm.
En kalabalıklarda.
Kalabalıkta yalnız kalmak gibi.
Seninleyken senden uzak olmak.
Bambaşka bir boyutta yan yana olmak.
Vakit gelsin.
Abbas dönsün.
Ve artık ebedi olarak gelesin.
Yağan yağmur kadar güzelsin.
Gürleyen gökyüzü gibi haykırıyorum.
Bağırıyorum en çok denize doğru.

Yine ıslak.
Yerler ve gökyüzü.
Sevgin içime işledi iyice.
Bilinmez lakin.
Kalbimi söküp aldığından beri.
Boşlukta yürüyorum.
Sadece sana tutunarak.
Boşlukta sana tutunacak kadar çok güveniyorum.
Gözlerim görmesede oluyor.
Kulaklarım duymasada.
Ama seni görmemek olmuyor.
Ve sesini işitememek olamıyor.
Sadece seni görünce, seni duyunca, seni hissedince.
Ve en çok seni içime çekince güzel oluyor.

Yine ıslak.
Yerler ve gökyüzü.
Benim kadar.
Benden akan gürül gürül sen kadar.
Yıkayan yeryüzünü.
Yağmurdan çok benimdir.
Benden damlayan sensindir.
Ve her rüzgar estiğinde.
Gelecek yağmuru müjdelediğinde.
Aklıma sen hücum ettiğinde.
Yine sana ulaşacağım ben.
Ulaşılabilecek en güzel yerde.
Yeşilden bir denizin kıyısında.
Meşeden bir kulübenin içerisinde.
En güzel anlarda.
Daima seninle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder