15 Mayıs 2013 Çarşamba

Yağmur Taneleri

Niye her yağmur tanesinde seni görüyorum?

Benim adım yağmur.
Benim adım; Sen.
Benim yolumun sonu da sen.
Ben her yağmurda seni bekliyorum.
Avuçlarım ıslanıyor seni düşünüyorum.
Saçlarımdan süzülüyor damlalar, sen sanıyorum.
Üşüyorum seni sarıyorum.
Her yağmurda aklıma seni getiriyorum.
Yanımda senle yürüyorum.
Sırılsıklam seninle koşuyorum.
Her yağmur tanesinde seni anıyorum.
Ağzımdan çıkan her buharda senin gölgeni görüyorum.
Ben seninle yaşıyorum.
Her tane yağmurda, senden bir harf gizli.
Her yağmurda senin sözlerin gizli.
Dinliyorum her tanenin yankısını.
Uzun uzun çınlıyorlar kulaklarımda.
Bir güzel besteye dönüşüveriyorlar.
Sende artık söyle kulaklarıma.
Yağmurdan değil senden dinleyeyim.
En güzel şeyleri aracısız yaşayalım.
Yağmur tanelerinde beraber ıslanalım.
Her hatırlayışımda seni, yanımda bulayım.
Yanımda, başucumda.

Yağmur yağıyor seni görüyorum.
Yağmur yağmıyor yine seni görüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder