17 Mayıs 2013 Cuma

Her Sabaha Seninle Dolu Olarak Uyanmak

Her gece kalbimi boşaltıyorum sabaha yeniden dolmuş oluyor.
İngiliz Hasta

Ben her gece kendimi terk ederek uyuyorum.
Her gece bu bedenden uzaklaşıyorum.
Biraz daha aykırı oluyorum dünyaya.
İnsanlardan biraz daha kaçıyorum.
Her sabah geri dönüyorum her şeye.
En çok da sana.
Her gecenin sabahında tekrar seninle dolmuş oluyorum.
Sana doluyorum yine.
Bütün geceler böyle süregeliyor.
Her gece tekrar ve tekrar ayrılıyorum.
Bilmediğim diyarlarda gezintilere çıkıyorum.
Uçuyorum özgürlüğü hissederek.
Uçsuz bucaksız bir ülkede oluyorum.
Kuralların olmadığı bir ülke hasreti içerisindeyin.
Sadece senin olduğun bir dünyanın peşindeyim.
Nöbet tutuyorum baş ucunda.
Seslendiğinde ilk cevap veren ben olmak için.
En çok da sesini duymak için.
Her gece terk ettiğimde bedenimi.
İlk uğradığım durak sen oluyorsun.
Sana geliyorum her kaçışımda bedenimden.
Özgürlüğü sende tadıyorum ben.
Özgürlüğü sen yaşatıyorsun bana.
En güzel özgürlük sensin benim için.
Ben her gece kalbimi boşalttığımda.
Sabaha seninle dolmuş olarak uyanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder