7 Mayıs 2013 Salı

İksir Gibi Kokun

"Bir kokun var senin: iksirdir." (Cemal Süreya)


Senin öyle bir kokun var ki.
Burnumda tüter sürekli.
Senin kokunla yaşamayı öğrendim ben artık.
Kokun olmadan yapamam.
Senin öyle bir kokun var ki.
Beni kendime getirir bir anda.
İksir gibi şifa verir bana.
En güzel çiçekten daha güzel kokar.
Adeta alıp götürür beni.
Senin kokun ulaştığında burnuma.
Misk gibi harikulade bir belirişle.
En güzel anlarda.
Gelir bulur beni, zor amansız zamanlarda.
Ne zaman yalnız bir köşeye çekilsem.
Kokun gelir peşimden.
Haykırır bana yalnız olmadığımı.
Esen yeller seni taşır bana.
Kokunu getirirler adeta.
İksir gibi kokun.
Yerle irtibatımı keser bir anda.
Uçurur beni en yüksek yerlere.
Alıp benden beni çekeleştirir.
Senin kokun ulaştığında burnuma.
Ben artık bende kalamıyorum.
Sana geliyorum hemen.
Sende bana geliyorsun hemen.
Biz oluyoruz, ben sana sen bana gelirken.
Kokun sürekli benimle.
İksir gibi tesir eder bana.
En güzel anlarda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder