30 Mayıs 2013 Perşembe

Sana Rastladım

"Bir evren, 9 gezegen, 7 okyanus, 7 kıta, 809 ada ve 204 ülke içinden doğru insana rastlama olasılığı 6.4 milyarda birdir."


Rakamları alt üst ediyorsun.
Sonra beni de alt üst ediyorsun.
Bunca rakamın içinden kendini gösteriyorsun.
Her yerde karşıma çıkıp dimdik dikiliyorsun.
Sen bütün imkânsızlıkları yıkıyorsun.
En dolu anlamlarımda solumda sen vardın.
Sol yanım hep sana ait.
Oraya yaklaşan hiçbir şey yok.
En boğulduğum anlarda bana hayat nefesini sen üflüyorsun.
Ciğerlerime havayı sen dolduruyorsun.
Bedenime adrenalini sen veriyorsun.
Sen karışıyorsun kanıma.
Bütün her şeyi alt üst ederek.
Ve göklerden bana elini uzatıyorsun.
Şimdi bir kuş kadar özgürüz.
Ve tutku ile sadece yolumuzda yürüyoruz.
Rüzgarla ferahlıyorum her seferinde.
Nefesinden bir rüzgarla.
Sonra engin denizler karşısında gözlerine bakıp dalıyorum.
Sana rastladım.
Hayatımı değiştirdin her yanından.
Sol yanıma öyle bir geldin ki.
Geldiğin yeri tamamen kapladın, taştın.
Senleyim şimdi her daim, hep, sadece seninle.
Senden başka bir yanım, yörem, varlığım yok.
Sadece sen varsın benim için.
Bunca gezegende.
Bütün bu insan güruhları içerisinde.
Her yanımı sürü sürü insan kafileleri sarmışken.
Sadece sen varsın benim için.
Tutup elimden kaldıran beni, doğrultan, ellerimden tutan.
Sen olduğun için güzel bunca şeyim.
Sana rastladığımdan ötürü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder