1 Mart 2013 Cuma

Karıştım

Karıştım ben artık.

Bütün varlığımla.
Senden bir parça olup çıktım sonunda.
Seni bir parçam yapabildim.
Dolaşıp duruyorsun bende.
Her işime karışıyorsun.
Her işine karışmak istiyorum.
Karışmak istiyorum, sadece sana.
Kavuşmak istiyorum.
İçtiğim suya sen karışıyorsun.
Kokladığım havaya.
Soluduğum her nefese.
Her şeyime sen karışıyorsun.
Kanıma, canıma.
Başucumda seni saklıyorum.
Kitabımın arasında seni okuyorum.
Damarlarımda seni dolaştırıyorum.
Ben sana karıştım.
Sen bana.
Ellerimle senin için çiçekler büyütüyorum.
Defterime senden nameler aşk ediyorum.
Gün gün seni sayıyorum.
Her rüyamda seni sayıklıyorum.
Karışıyorsun sen bana.
Birbirimize dolanmışız artık.
Sarmaşıklar gibi uzanıyoruz beraber.
Sarıp sarmalıyoruz birbirimizi.
Yüsekltiyoruz değerleri.
Anlamlı kılıyoruz dünyayı.

Sımsıkıtutunupgidiyoruzbirbirimize.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder