25 Mart 2013 Pazartesi

Sen Gülünce

Bazı kadınlar gülünce dünya bile ne tarafa döneceğini şaşırıyor .
Burak Aksak

Sen gülünce dünya şaşıyor yönünden.
Tıpkı benim gibi.
Ortak noktamız bu.
Sen bizi şaşırtıyorsun.
Sen şımartıyorsun varlığınla bizi.
Döndürüyorsun bizi kendi çevrende.
Senin çekim kuvvetinden uzaklaşamıyoruz.
Sen gülünce gülüyor bize hayat.
Gülüyor bütün güzellikler bize.
En samimi duygularla hissediyoruz her şeyi.
Gülüyoruz bizde.
Sen gülünce.
Sen gülüyorsun diye ben.
Ayaklarına geliyorum en buhranlı zamanlarda.
Şiirler yazıyorum sana en siyah gecelerde.
Bir şarkı söylüyorum sana en yağmurlu günlerde.
Sen gülünce dönüyorum kendi etrafımda ben.
Çiçekler güneşe dönüyor.
Ay yüzünü bize dönüyor.
Sen gülüyorsun diye gülüyorum ben.
Sümbülî bir koku geliyor önce.
Sonra o kokunun gerçek sahibi.
Bütün dünyadan sıyrılarak geliyor.
Dudaklarında kocaman bir gülümsemeyle geliyor.
İncilerini göstererek geliyor.
Senden önce kokun geliyor.
Sonra sen geliyorsun.
Senin kokun senden önce geldiği için gülümseyişim erken başlıyor.

Sen gülünce dünya dönmeye başlıyor.
Benim için.

Dayanamıyorum.
Sen gülünce duramıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder