18 Mart 2013 Pazartesi

Ben Olmadan Önce Sen Olmalıyım

Ben olmadan önce sen olmalıyım.
Sen olduğumda benliğimi bulacağım.
Sen olmazsam varlığımı bulamam.
Ben ben olarak aslında yokum.
Sen beni ben yaparsın.
Ben sen olunca varlığımla var olacağım.
Senin varlığın yokluğumla birleşir.
Ben olmadan önce sen olacağım.
Sen olduğumda her şey güzel olacak.
Biz senle sende buluşacağız.
Benle biz sana misafir olacağız.
Biz sende buluştuğumuzda her şey duracak.
Durması gerekecek.
Durmayanlar gazaba uğrayacak.
Benle sen, biz olunca ne kadarda güzel.
Ne kadarda içten, ve anlamsal olarak derin.
Sen olduğunda biz olmuş olacağız.
Uzaklar çok yakın olacak.
Teyyareler buradan kalkacak.
Başlangıç meridyenim sen olacaksın.
Her şey sende başlayacak.
Saat hesapları sana göre yapılacak.
Biz senle ne kadar da güzeliz.
Ne kadar da yakın.
Ben olmadan önce sen olacağım.
O zaman biz olacağız.
Karışmak diye ben buna derim ancak.
Ben senden beni ayıramam.
Sen beni senden ayırabilir misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder