23 Mart 2013 Cumartesi

Körkütük Yalnızlık

Nerede olursam olayım, yalnızlık benimle.
Beni terk edip gidemez.
Ben hep yalnızlığımla beraberim.
En gözü kara anlarda yine beni bulur.
Körkütük sarhoş eder beni.
Her gece uçup bana gelir.
Yalnızlık beni bırakıp gitmez.
Bir kadeh şarap gibidir.
İçmeden sarhoş eder beni.
Düşüncesi kemirir durmadan beni.
Bardaktan boşanırcasına yağmur gibi yağar üzerime.
Güneş gibi doğar her gün üzerime.
Ay gibi her gece gösterir kendisini.
Geceyi kollamaz gelmek için.
Her gece ve gündüz barındırır varlığını.
Delicesine hissettirir aynı zamanda.
Yalnızlık körkütük bana gelir her gece.
Kapımda yatar durmadan.
Dayanamam içeri alırım onu.
İçimde ağırlarım yalnızlığı.
Asla uzaklaşamaz benden.
Ben ve yalnızlık, bakiyete doğru yol alıyoruz.
Susarak anlaşırız bazen.
O bana benim duymadığım masallar anlatır.
Ben anlamadığım bu masalı dinlerim.
Bu masalı sevgiyle beslerim.
Ve kocaman bir yalnızlıktır bu masal.
İnanasım gelir hep.
Yalnızlık benim körkütük yandaşım.
Hep benimle olan varlık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder