29 Mart 2013 Cuma

Senin İzlerin

Senin izlerin var her yerde.
Günde, gecede, aydınlık ve karanlıkta.
Şimdi ayın göğün altında.
Aynı ay'a bakarak.
Aynı şeyi düşleyerek.
Ve düşlediğimizi görerek.
Bekliyoruz.
Duyduğum sesler çok uzaklardan.
Ama çok yakın.
Mesafeler yok gibi aslında.
Sanki sadece bir kaç adım uzaklıkta.
Sesi o kadar yakın ve taze.
Sanki elimi uzatsam tutacak gibi.
Ayağım kaysa ilk o uzanacak bana.
Seslensem ilk o dönecek gibi bana.
Şimdi yine kulaklarımda sesi.
Elimde elinin sıcaklığı.
Burnumda onun kokusu.
Gözleri var gözlerimin önünde.
Gördüğüm büyük bir dolunay belki.
Oysa sanki onun gözlerine bakıyorum gibi geliyor bana.
Çünkü gördüğüm onun gözleri.
İçime işlemiş gibi.
Ruhumda onun gözlerinin etkisi var.
Kımıldanışlarım bile daha farklı.
Sesimin her tonunda onun etkisi.
Hislerim sana dair.
Ne varsa sana ait.
Sadece sen varsın artık benim için.
Senin için her adımım.
Her yolculuk sana dair.
Her sözde senin izlerin.
Üzerimde senin etkilerin var.
Şimdi senin izlerinle yaşamak.
Baştan başa izlerini taşımak.
Her yerde hem seni hem senden bir şeyleri görmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder