17 Mart 2013 Pazar

Seni Düşünerek Uyuyakaldım, Yine

Seni düşünerek uyuyakaldım.
Belki seni görmüşümdür rüyamda.
Belki gelmişsindir.
Varlığını istiyorum şu sıralar.
Gece katran karası olmuşken.
Senin hâyalini yaşatıyorum.
Bugünde yalnızlıkla çevriliyim.
Dört yanım kuşatılmış.
Sen kurtarırsın bu yalnızlıktan ancak.
Seni düşünerek uyumak her gece.
Bir emir gibi ilahi, göklerden.
Her an seni düşünerek yaşamak.
Nefes almak gibi, sürekli.
Bu günler hep böyle.
Sadece seninle dolu, dopdolu.
Karanlık çok kötü.
Sensizken bilakis korkutucu.
Sen olsan aydınlatırdın burayı.
Şimdi ben sönük kalıyorum burada böyle.
Ruhum olduğundan daha şiddetli.
Seni arzuluyor yanında.
Senin adına seslenmek için sürekli bekliyor.
Ruhumda senin manzaraların tecelli oluyor.
Sen koşuyorsun bir sahilde.
Gökyüzünden ince bir bulut.
Gökler kül renginde.
Ve beklenen geliyor işte, yağmur.
Yağmurla sen geliyorsun.
Birlik olup beni buluyorsun.
Seni düşünerek uyuya kaldım yine.
Belki rüyama gelmişsindir.
Belki görmüşümdür.
Sen beni huzura boğuyorsun.
Ben her gece seninle uyuyorum.
Uyanmıştım.
Uyandığımda seni bulacakmışım gibiydi.
Sen uzatmadın elini.
Ama hâyâlini gördüm tam karşımda.
Bana gülümsedi.
Uyandığımı hissettim.
Bir daha uyandım, bu sefer kesin olarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder