28 Mart 2013 Perşembe

Adak


Sana yazdıklarımı adak kabul ediyorum.
Hepsini adıyorum güneşin geldiği yöne.
Hepsini adıyorum ayı gösteren ellere.
Hepsini adıyorum geceyi bölen sese.
Hepsini adıyorum bulutların ayın önünden süzülüşünü gösteren ellere.
Hepsini adıyorum tan vaktini aydınlatan sese.
Hepsini adıyorum kalem tutan ele.
Hepsini adıyorum kocaman gülüşlere.
Hepsini adıyorum sevgi dolu gözlere.
Hepsini adıyorum yeşil denizlere.
Hepsini adıyorum sahil yolundaki duraklamalara.
Hepsini adıyorum ressamın paletine.
Hepsini adıyorum şiiri canlandıran hülyalara.
Hepsini adıyorum şarkı söyleyen dillere.
Hepsini adıyorum merhamet dolu ruhlara.
Hepsini adıyorum altun saçlara.
Hepsini adıyorum ipekten biçilmiş saçlara.
Hepsini adıyorum kalbime ok gibi batan kirpiklere.
Hepsini adıyorum kalbime hazinesini gömen ellere.
Hepsini adıyorum sonsuzluğun pencerelerine.
Hepsini adıyorum rahmet dolu yağmurun anlamına.
Hepsini adıyorum ıslanmış saçlarına.
Hepsini adıyorum yeşilin efendisine.
Hepsini adıyorum misk-i amber kokuna.
Hepsini adıyorum ölümsüz ruhuna.
Hepsini adıyorum ölümün ölümsüzüne.
Hepsini adıyorum sana!
Bütün olan merhametimle.
Bütün hepsini adıyorum.
Beyaz bir kaftan içerisinde.
Çiçeklerle donanmış bir diyarda.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder