28 Şubat 2013 Perşembe

Sen Benim Parçamsın

"Sen hiç bir başkasını kendi parçanmış gibi hissettin mi?" 
- (The Dead Girl)


Ben hissettim.
Kendimden daha çok bana aitmiş gibi hissettim.
Benim artık bende olmadığımı farkettim.
Her gece benim sen olduğunu defterime kaydettim.
Sana kavuşmak için saatlerce sabrettim.
Ben seni içimde hissettim.
Bütün her şeyi senin için sakladım.
Sadece seninleyken dışarıya çıkardım.
Her şey uzun uzadıya zor burada.
Sensizken geçmiyor hiçbir şey.
Paramparça oluyor bütün varlık.
Yapbozun parçaları gibi bölünüyorum ben.
Her parçam ayrı bir kıtada.
7 kıtada ben varım artık.
O kadar ayrık birbirinden.
Sensizken paramparça her şey.
Sen birleştirirsin bu parçaları.
Okyanuslardan toplarsın beni.
Akarsuların içinde bulursun beni.
Sen benim parçamsın.
Hemde en büyüğü.
Sen olduğun her anda parçalarım birleşir.
Sen yokken birleşsede anlam taşımaz.
Seninleyken her şey anlamlı.
Anlamsız hiçbir şey göstermezsin bana.
Sen anlamların en büyüklerinden olan.
Anlamlandırmak için yaratılan.
Anlamlı kılanlardan olan.
Sen, bütün her yeri kaplayan.
Donatan dört bir bucağı.
Varlığıyla.
Sen, sarmalayan güneşi.
Güneşten önce kalbime doğan.
Sıcaklığıyla.
Sen, geceden önce gelen.
Yalnızken doruklara çıkan.
Yalnızlığımla.
Sen benim parçamsın.
Hiç kopmyacak olan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder