31 Mart 2013 Pazar

Kendi Kendime

''Kendimle biraz yalnız kalmalıyım. Kendimi karşıma alıp öğüt vermeliyim."
Tutunamayanlar Sayfa (322)

Kendi kendimi oturtmalıyım karşıma.
Bu da fiziki şartlarda mümkün olmuyor.
Bende seni alıyorum karşıma.
Sen benim benden kopmuş bir parçam gibisin.
Anlatmalıyım sana her şeyi.
Sana anlatırken aslında kendimede anlatıyorum.
Aynaya karşı konuşuyormuşum gibi.
Sana söylediğim her sözü kendime söylüyorum.
Senin söylediğin her sözü dilimden çıkmış kabul ediyorum.
Sen benim için ben gibisin.
Her sözüne sözüm diyorum.
Durmadan seninle konuşarak kendimle konuşuyorum.
Kendimi bu yolda buluyorum.
En çok kendimle konuşuyorum.
Soluk dahi almadan sürekli konuşuyorum.
Kendi kendime konuşmalıyım uzunca.
Ne varsa her şeyi söylemeliyim.
Ki buna vaktin imkân verdiğince tabii olabilirim.
Sana her şeyi anlatmalıyım.
Yoksa her şey eksik ve anlatılmamış olarak kalacak.
Şimdi sen varsın yanımda.
Kısa nefesler arasında her şeyi yumurtluyorum sana.
Bütün kelimelerimle kapsamlar içerisinde her şeyi anlatıyorum sana.
Senden çok kendime anlatıyorum.
Kendi kendime konuşuyorum.
Öğütlerim kendime.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder