26 Mart 2013 Salı

Yine Tanışalım

Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer, benimle yeniden tanış." 
- Pablo Neruda

Yeniden yine tanış.
Seninle sürekli tanışalım.
Her gün bir daha tanışalım.
Tanıştıkça daha çok tanışalım.
Bu insanın aynada kendine bakması gibi.
Sana baktıkça kendimi görüyorum.
İnsan kendini ancak böyle görebilir.
Aynalar kadar yapay değil.
Olduğu gibi.
İnsanın ete, kana, cana bulanmış olarak kendisini incelemesi.
Seninle defalarca kere daha tanışmak istiyorum.
Her seferinde kendimle tanışıyorum.
Her defasında kendimde bir şey daha görüyorum.
Gözlerinden daha güzel bir resim yok.
Sözlerinden daha güzel bir edebiyat yok.
Ve kalbinden daha güzel bir mücevherat.
Senden daha güzel bir cennet?
Seni her gördüğümde aynı heyecan.
İlk günkü kadar saf.
Ve her seferinde aynı güzelliği buluş.
Her seferinde yeniden, yine aynı şeylere tutkuyla bağlanıyorum.
Her seferinde kayboluyorum.
Yine eriyorum ve sen oluyorum.
Seninle milyon kere yeniden tanışmak istiyorum.
Bu tanışmaların sonu yok.
Seninle her tanışımda bir kez daha aynı heyecanı yaşıyorum.
Seni her görüşümde yeni tanışıyormuşuz gibi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder