27 Temmuz 2017 Perşembe

Nar

Nar saçtım yatağına,
Kızıl, kıpkızıl;
Ateş saçtım yatağına.

Açtım zihnimin kapılarını,
Tülleri kaldırdım aradan,
Saçaklandım eteklerine.

Daha önce hiç sevişmedim.
Nar koydum başucuna,
Soy kabuğundan say taneleri.
Kaç gece oldu,
Ne kadar sürdü.

Susuyorum.
Nar parçalanırsa nereye akar suyu,
Tadı ne zamana yiter dudaklarında;
Parçalanmışım,
Topluyorum yatağından kendimi.
Daha önce hiç sevişmemişim.

Nar saçtım yatağına,
Kızıl, kıpkızıl,
Ellerime sürüyorum;
Teninde izimi bırakıyorum,
Seni kendime boyuyorum.

Öpüyorum damarlarını uzun uzun,
Dolaşıyorum belini uzata uzata.
Yaralı bir kuş gibi,
Konuyorum avuçlarına aksaya aksata.
Öpüyorum ayalarını susa saya.

Terk ediyor bu kent beni.

Eski İstanbul yangınları gibi,
Alev alev yanıyorum,
Yatağının ayakucunda.

Nar saçtım yatağına,
Sonra topladım bir bir,
Bıraktım başucuna.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder