17 Şubat 2013 Pazar

Süslü Rüyalar

Siz uyumayı sevdiğimizi sanıyorsunuz... Biz rüya görmeyi seviyoruz... CA

Rüyalarımla süslü bütün gecelerim.
Karanlıklara baş kaldırıyorum ben.
Siyahı reddediyorum.
Seni istiyorum rüyalarımda.
Rüyalarım güzeldir benim.
Sen varsındır içinde.
Uyumak değildir bunun anlamı.
Herkes uyumayı severken ben uzaktayım.
Ben rüya peşinde koşmaktayım.
Dinlencelerim senden ibaret.
Ben rüyaları seviyorum.
Baldan derelerin olduğu.
Aslanların sevimliliğinin görüldüğü.
Kartalın kanatlarıyla dağlarda dolaşırken.
Başumca senin olduğun.
Doğanın efendisi gibi olmak bu.
Tabiat güzelliklerini açmış bana.
Rüyalar.
Süslü rüyalar.
Büyük avizeler var tavanda.
Tavan bile çok uzakta.
Ekvator görülüyor buradan.
Kutuplar çok yakın.
Bir mil ötede Sahra.
Çöller o kadar sıcak değil.
Kutuplarda soğuk sayılmaz.
Her yerde hakim tek iklim var gibi.
Her yer aynı birbirinin.
Görüntüler değişmekte sadece.
Rüyalar güzeldir işte.
Onlara hakimiz.

Seninle ben.
Süslü rüyalarda buluşuruz.
Her gece, yeniden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder