21 Şubat 2013 Perşembe

Kırmızı

Kırmızıyla doğmuşsun.
Kor kırmızı yakmak için ömrü.


Kırmızı ile doğmuştum ben.
Her yerim kırmızıydı.
Battaniyem, elbisem, kanım.
Her yer kırmızıya boyanmıştı.
Sokaklar, odam, kalbim.
Kırmızıydı benim kaderim.
Gittiğim her yer kırmızıydı.
Bütün trafik ışıkları kırmızıydı.
Güneş akşam vakti kırmızı.
Gözlerin fotoğraflarda kırmızı.
Dünya sıcaktan bunalmış kırmızı.
Alev alev yanan her yer kırmızı.
Benim rengim kırmızı.
Al al her yer.
Tonlarıyla beraber vardır o bende.
Kırmızı, kırmızı, kırmızı.
Çizdiğim resimler kırmızı temalıydı.
Yazdığım mürekkep kırmızı rengindeydi.
Sonbahar kırmızıydı baştan sona.
Takvim yapraklarında kırmızı çizikler vardı.
Sensizliğin çetelesinde kırmızı kalem kullandım.
Kırmızı ile yaşıyorum ben.
Ellerim kırmızıya boyanmış.
Dudaklarında kırmızı bir ruj var.
Yanakların al al.
Güldükçe kızarıyorsun.
Seninle kırmızıyı paylaşıyorum.
Seninle rengimi paylaşıyorum.
Kırmızıya sarındım ben.
Adeta onunla mumyalandım.
Kırmızı tüllerle çevrili dünyam.
Gözlerimden kırmızı akıyor.
Dünya kırmızı artık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder