15 Şubat 2013 Cuma

Yeşil Deniz

Benim denimizim yeşil renk.


Tıpkı senin gibi.
Sonsuzluğu doğuruyor benim içime.
Yeşil denizler Haliç gibi.
Koca bir tarihe şahitlik ediyor.
Beni  barındırıyor.
Gözlerinde denizlerin sonsuzluğu var.
Uçsuz bucaksız onlar.
Uzanıp gidiyor güneş çizgisinde.
Göklerle buluşuyor uç noktasında.
Senin üzerinden göç ediyor kuşlar.
Balıkları sen barındırıyorsun.
Senden besleniyor onlar.
Oltalar senin derinliklerine iniyor.
Senin bağrında yaşıyor bütün güzellikler.
Seni yaşayan her şey güzelleşiveriyor.
Denizler yeşil renk olamaz mı?
Doğa ile deniz birleşiversin artık.
Yeşil ve mavi sende buluşsunlar.
Doğanın rengi sen ol.
Senin sularında yüzmek istiyorum ben.
Kulaç kulaç derinliklerine inmek.
Millerce ilerleyerek sana varmak.
Yeşil bir deniz hayâl ediyorum ben.
Tatlı sularından içebileceğim.
Damarlarıyla ormanları besleyebileceğim.
Uzak köşelerinde tropik kurbağalar bulundurabileceğim.

Yeşil bir deniz istiyorum ben.
Senin gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder