13 Şubat 2013 Çarşamba

Bana Öyle Geliyor

Bana öyle geliyor ki sen de beni seviyorsun ya da bana öyle geliyor...
Franz Kafka

Bende öyle hissediyorum.
Hislerimde bana öyle diyor.
Henüz farkedilmemiş bir şeyler olmalı.
Dünya bilinmezliklerle dolu.
Her gün yenilerini farkediyorum.
Gözlerimizin önünde pekçok perde var.
Hergün bir yenisini açıyoruz.
Sonunda matruşkalara döndük.
Hep yeni şeylerle karşılaşıyoruz.
Dönüşüm içerisinde evrendeki bütün enerji.
Yok olmadan biçim değiştiriyor her şey.
Çoğu bunu farkedemedi.
Farkedenler bu sırrı kendi içerisinde sakladı.
Sır olarak kalmalıydı bu.
Ama dışa vurdu bunu Newton.
Ve artık haberdar oldu bu sırdan herkes.
Yinede kimse farkında değilmiş gibi.
Ben bağırıyorum bunu.
Kimse anlamıyor.
Bizde anlatmıyoruz artık.
Bizde böyle istiyoruz işte.
Bana öyle geliyor işte.
Zaten her şey bana öyle geliyor.
Yani sen gibi geliyor.
Her şey bana geliyor.
Üzerime kocaman geliyor.
Büyük kütleler olarak geliyor.
Her şey üzerime geliyor.
Bana öyle geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder