6 Şubat 2013 Çarşamba

Bekleyenler

Neden hep pencerede bekleyince daha çabuk gelir sanır o bekleyenler... CA

Yine penceremdeyim ben.
Bekleyenlerden biriyim belki.
Belki bekleyeceklerden olacağım.
Sürekli bir beklemek bu.
Penceremin köşesindeyim yine.
Yaz geçti, bahar geçti, kış geçti.
Mevsimler kovaladı bir birini.
Ben yinede bekledim.
Vazgeçmedim hiçbir an.
Beklerken seni.
Daha çabuk geçiyordur belki zaman.
Belki penceremde olunca sen daha çabuk gelirsin.
Senin geşlişini ilk ben görmek istiyorum.
Seni ilk ben duyurmak istiyorum.
Herkese gelişini ben ilan etmek istiyorum.
Bekleyenlere karışmışken ben.
Bekleyişin son bulacağı anı bekliyorum.
Bekleyenler kafilesinden ayrılacağım bir gün.
Ki sen gelirsen artık.
Beklemek zor geliyor bazen.
Bazen ise tek umut ışığı.
Penceremde bekleyince daha çabuk gelecekmişsin gibi.
Ayrılamıyorum ben.
Benim olmadığım bir an gelirsen korkusu var içimde.
Kımıldamadan bekliyorum.
Gözlerimi kırıpmadan bekliyorum.
Bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder