25 Ocak 2013 Cuma

Yoğunlaşmak

Çok yoğun.
Çok kalpten.
Çok dolu.
Çok sevgili.

Yoğun bir biçimde sen varsın bende.
Ben senden ibaretim.
Yoğunlaştım ben seninle.
Hücrelerim seninle doldu.
Atomlarım sıkıştırılmış.
Bütün organlarıma yoğun olarak sen akıyorsun.
Oksijenden daha fazla sen varsın bende.
Beyin işlemcilerim seni üretiyor durmadan.
Kaslarım senin için çalışıyor.
Adelelerimde.
Senin yoğunluğunu hissediyorum ben.
İçimde seni sıkıştırmışım.
Hiç kımıldayamıyorsun sen orada.
Göğsüm inip kalkıyor sessizce.
Sen oradada varsın.
Senin olmadığın neresi var ki?
Yoğunlaştıkça sen içimde.
Ben biraz daha uzaklaşıyorum benden.
Ben benden uzaklaştıkça dahada sen oluyorum.
Çok hızlı tepkiler veriyor vücudum.
Ölçü olarak seni tanıyor.
Tepki olarak senin istediklerini üretiyor.
Her şey enzimlerime nüfus etmenle başladı.
Ve artık proteinlerimi ele geçirdin.
Sen nasıl istersen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder