8 Ocak 2013 Salı

Hipnoz

Tik tak.
Sağa sola.
Başım dönüyor.
Saatin dönüşü gibi esir alıyor beni.
Hipnotize olmuş dönüyorum kendi çevremde.
Ben döndükçe dünya dönüyor.
Dünya döndükçe gözlerim kararıyor.
Gözlerim karardıkça ben tükeniyorum sanki.
Hipnotize olmuş gibi yaşıyorum.
Kendimi bile kontrol edemezmiş gibi.
Dolaşıyorum kimsesiz çayırlarda.
Oturuyorum bomboş banklarda.
Seyre dalıyorum uzun mesafeleri.
Fersah fersah izliyorum bahçeleri.
Hoş kokularla mest oluyorum.
Kimsesiz kalmış gibi hissediyorum.
Kar yağıyor üzerime.
Ben bu saatte seni arıyorum.
Kahvemi sensiz yudumluyorum.
Bu defa zift gibi geliyor tadı.
Her yudumda daha acı bir tad alıyorum.
Ve bu tat gitmiyor damağımdan.
Hipnotize olmuş gibiyim.
Kendi kendimle konuşuyorum.
Boş odanın ortasında oturuyorum.
Bir başıma dolanıyorum.
Dört gözle inceliyorum çevremi.
Her bir detayı inceliyorum saatlerce.
Kendimden geçiyorum artık.
Ezberlemiş gibiyim her şeyi.
Gözlerimin açık veya kapalı olduğunu ayırt edemiyorum.

Hipnotize olmuş gibiyim.
Kendi etrafımda dönüyorum.
Dünya artık dönmüyor.
Dönen sadece benim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder