25 Ocak 2013 Cuma

Kelebek

Bak yine kelebek gibiyim.
Ömrümü sana adıyorum ben.
Senin peşinden geleceğim.
Sayıyla ifade edilecek şu anlarım senin içindir.
Senin için varım ben.
Kozamdan ayrılıpda geldim senin için.
Sana ulaşmak için.
Sana dokunmak için ayrıldım ormanlardan.
Daldım insan ormanına ben.
Her yerde kalabalıklar.
Ben yalnızlığı sevdim en çokda içinde seni.
Ben aciz bir kelebeğim.
Ömrüm kısadır benim.
Rakamlar beni ifade eder.
Uzatamam ben bunu.
Ancak elimden gelen sana gelirken hızlanmaktır.
Koşmaktır.
Şiddetle kanat çırpmaktır.
Ben henüz ayrıldım kozamdan.
Gözümü senin için hızla açtım.
Birde buluştum hava ile.
Seni tanıttılar bana.
Bütün çiçekler senden bahsetti.
Senin için en güzel desenleri aldım ben.
Bütün renklerden topladım kanatlarımda.
Farklı türlere büründüm ben.
Eşsiz bir hâl aldım.
Sana gelmek için.
Sana ulaşacağımı bildiğim için.
Bu kelebek ulaşacaktır sana.
Sen bu merhalenin son haddisin.
Sen ulaşmak için doğulansın.
Ben ise bir kelebek.

Ben can verecek bir kelebek.
Sen ise göklerde yarı melek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder