25 Ocak 2013 Cuma

Benim Gözlerim; Senin

Gözlerin çok güzel, benim olabilir mi?

Gözlerin büyülüyor beni.
Kıpırdayamıyorum onların karşısında.
Denizler kadar sonsuzluk var içinde.
Mercekleri büyür ve küçülür.
Büyürse nutkum tutulur.
Küçülürse nefesim kesilir.
Gözlerin yakalıyor beni.
Nerede olsam bana dönüyor.
Sauron'un Efendisi gibi aslında.
Hep benim peşimde.
Ben onu öyle görüyorum.
Bu beni hoşnut ediyor.
Gözlerin perçinliyor beni.
Adım adım üzerimde olduğundan eminim.
Dikkatli davranmaktayım ben.
Her şey gönülden olmalı.
Hiçbir şey doğallığını kaybetmemeli.
Ve yakıyorsun beni.
Gözlerinden alevler fışkırıyor.
Vezuv kadar sıcaksın sen.
Lavların perişan ediyor beni.
Her yeri kırmızıya boyuyorsun sen.
Gökler bile kırmızıya çalınmış.
Sen her düzeni alt  üst ediyorsun.
Gözlerin her şeyi değiştirebiliyor.
İçerisinde sonsuzluğu barındırıyor.
Onlardan uzaklaşılamıyor.
Yer çekiminden daha kararlı olarak beni çekiyor.
Bırakması mümkün değil onların.

Gözlerin beni ben yapıyor.
İçinde sonsuzluğu barındırıyor.

Benim gözlerim; senin.
Senin gözlerin; benim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder