31 Ocak 2013 Perşembe

Kahvenin Telvesi

Kahvenin telvesi çıktı karşıma.
Son yudumla beraber farkettim yine.
Hiç değişmemiş aslında.
Ve kahvenin telvesinde sen belirdin.
Seni gördüm kahverengi bir fonda.
Sen vardın yine orada.
Hiç kıpırtısızca duruyordun orada.
Telvede bile sen varsın.
Sen her yerdesin.
Kahvenin yudumları bu yüzden daha tatlıydı demek.
Ve telvesi yakmadı boğazımı.
Kahvenin telvesi çökerken dibe.
Kapatırken ben fincanımı.
Ve beklerken soğuması için.
Sen kabardın yüzündeki çizgilerinle.
Ve mimiklerin canlandı bir anda.
Sen çıktın yine karşıma.
Sen çizilmişsin oraya.
Buradada karşımdasın.
Her yerde olduğun gibi.
Kendi başıma farkettim.
Kendi başıma keşfettim.
Sen telvenin bana gösterdiğisin işte.
Dünyanın bana gösterdiğisin.
Sen her yerdesin.

Kahvenin telvesindesin.
Sen en çok; bendesin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder