9 Ocak 2013 Çarşamba

Kar Gibi

Havada kar var.
Kalbim buz tutmuş gibi.
Erir mi oda benim gibi?
Donar mı bedenlerimiz?
Buzullar göçer mi diyarlarından acaba.
Bembeyazken biz bu saatte.
Kimbilir güneş nereye saklanıyordur.
Nerede ısınıyordur soğumuş bedenler.
Ben seni ararken çığların en dip yerlerinde.
Göçebe gibi yaşıyorum artık.
Ulaşamadım sana bir türlü.
Soğuk bütün organlarımda hissedilirken.
Ayaklarım buz tutmuş kımıldayamazken.
Parmaklarım birbirine yapışmış kımıldanamazken.
Kim bilir hangi dağın zirvesindesin.
Hangi dağın zirvesinde hangi kar tanesine dokunuyorsun.
Ateşin başına oturmuş ısınıyorsun.
Ben soğuk diyarlarda, soğuktan yanarken.
Artık buzullarla kaplanmışken.
Gel ve kurtar beni.
Kar gibi bembeyaz bir örtüyle.
Bembeyaz bir günde.
Bulut beyaz, toprak beyaz, ağaçlar beyaz.
Ne var ne yoksa.
Her şey beyaza boyanmış.
Ak bir güne uyanmış.
Seni kucaklamış.
Sıkıca sarılmış.
Isınmış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder