23 Ocak 2013 Çarşamba

Altın Rengine Çalan Saçların

Uzun uzadıya akan bir nehir gibi berrak saçların var.
Her telinde denizin kokusunu hissettiğim.
Güneş kadar ulaşılamaz sarı bir tonda saçların var.
Baktıkça gözlerim kamaşmakta.
İçinde rüzgarın nefesini barındıracak kadar ferah saçların var.
Her nefeste yaşama isteğiyle doluyorum.
İpek kumaşlardan işlenmişcesine yumuşak saçların var.
Bulunmaz kumaşlardan daha değerli.
Övmekten bıkamayacağım saçların var.
Her telinde senin adını andığım, izlerini taşıyan.
Altından daha değerli saçların var.
Rengiyle bütünleşen ve onu tamamlayan.
Fersah fersah öteden tanınabilecek.
Onu bulmak mümkün olmasa gerek.
Dokunabilmek için bile yanmayı göze almak gerek.
Ateşi üfler gibi yüzüme.
Yandıkça onun ateşiyle daha fazla yaklaşıyorum.
Her teline dünyayı sığdırabilirim.
Her telinde dünyayı bulabilirim.
Her telinden geleceği ve geçmişi görebilirim.
Yakut kadar değerlidir sana ait olan ne var ise.
İzler bulur yine ulaşırım her teline.
Sende bana ait olan çok şey var.
Saçının her telini okşamak istiyorum.
Falcının gördükleri gibi, sende beni görebilirim.
Saçların kelimelerimi gölgesinde bırakacaktır.
Yinede bir şeyler yazılmalı onlara.
İçtenlikle, sevgiyle.

Altın rengine çalan saçların var.
Değerini ancak ona benzetebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder