12 Mart 2016 Cumartesi

Piyano Öğretmeni

Michael Haneke'nin ölümsüz rahatsızlıklarına;

Tüm çıplaklığınla gel bana,
Sana büyük sapkınlıklar,
Önlenemez arzular,
Bir bıçak darbesi biriktirdim.
Kanlı sevişmeleri sakladım,
Notalar arasında;
Schubert çalarken öteden,
Bir baktım sen vardın,
Bir baktım senle vardım,
Bir baktım sen yoktun yanımda.
Aydınlık odalara sindi kokun,
Kitli kapılara,
Saklı dolaplara.
Geceliğin omzundan kayışı gibi,
Göğsündeki bıçak izi;
Sökülmüş kalbin,
Sökülmüş kalbim:
Dikilmemiş, unutulmuş.
Sana uzun sevişmeler getirdim,
Schönberg'in kimsesizliğini,
Deliliğin okşayışını,
Mektupların hazzını,
Dokunuşların hassaslığını,
Kanlı sevişmelerle dolu geceler,
Geceler ve gecelerle dolu günler,
Bir konser salonunda,
Sana yeni besteler getirdim,
Büyük sapkınlıklara odaklı,
Dinlersen eğer, henüz dokunulmamış,
Bir kalp.

4.3.16

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder