17 Ekim 2012 Çarşamba

Allığın Tonları

Yanaklarında türlü oyunlar.
Çekimserlik, utangaçlık, narinlik.
Hepsi küçük bir rengin verdiği hazla işlenmiş oraya.
Bir dövme gibi, bir mühür gibi kalıcı.
Bir gizem kadar etkili.
Yerçekimi kadar kesin kararlı.
Beni tutup çekmekte kendine.
O halinle teyakkül ediyorum seni.
Elinde türlü fırçalar.
Önünde doğanın bütün renkleri.
Yapaylık ve doğallık beraber barınmakta.
Birbirlerine sürtünmelerden tonlarını elde ediyorsun.
Fırçanla bir ressamın görüntüsünü yakalıyorsun.
Mühim bir iş için çabalamaktaymış hissini veriyorsun.
Fırçan uzanmakta al bir renkte yanaklarına.
Allığının rengine gizleniyorum.
Her zaman seninle olmak istiyorum.
Sana ait olacak ne varsa onda kendimi görmek istiyorum.
Bütün makyaj setine saklanıyorum.

Allığının tonları, ressamın fırçasından savrulan renklerde.
Allığın doğal bir yapaylık gibi.

Apple: Şu ana kadar en çok satanlarda 1 numara tam bir gül kurusu rengi. Yanakta çok tatlı mat bir pembe. Alıp da pişman olmayacağınız bir renk. Her makyaj severin bir tane edinmesi gerek.

Makyaj Serisi II



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder