3 Ocak 2015 Cumartesi

Venüs: Cennette Bir Kuş

Kanatlarından seyrettiğim dünya,
Güzel değil, dudaklarındaki kıvrımlardan.
Elinde tuttuğun altın kadehteki,
Benim kanımdır, iç tek nefeste.
Bırak Orpheus şarkısını söylesin,
Davullar vurulacaktır kör baykuşça,
Sabahın en koyu vaktine dek.
Cennette bir kuş havalanırsa,
Adını sen koyacağım.
-Venüs, diyeceğim aşk demektense.-
Bir çırpıda gündüzü soyacağız,
Güzel değil boynundan ay.
Dişlerinden dökülecek ışığı yıldızların,
Ben sana yeşil denizlerden elbise dikeceğim.
Tenine örtmeye hangi deniz yeter?
En tutkulu aşığın son soluğuyum.
Son nefeslerin hepsini içimde biriktirip,
Sana bir senfoni yaptım.
-Venüs, adın kalbimdeki şehirde yaşar.-
Cennette bir kuş varsa benim gibi sessiz,
Onunla aşacağım sonsuz dağları ve son varsa,
Onu ilk ben bulacağım, mirasımdır benim.
Cennette tüm kuşların kanadında,
Adından bir tüy vardır,
Dileğim için, biriktirdiğim dilekler,
Uçup dururlar arşın üstünde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder