15 Kasım 2013 Cuma

Sonsuza Çeyrek Kala

Benimsin..
Bir daha seni göremeyecek olsam bile..

Franz Kafka


Sonsuza çeyrek kalaya ayarlı saatim.
Vakti geliyor, birazdan zaman dolacak.
Çağıracaklar beni, ilk adımı atacağım.
İlk adım atıldıktan sonrası hızlıdır.
Vakit hiç durmak bilmez zaten.
Kimse için durmaz, beklemez.
Akıp gidecektir, geçmişe gömülüp.
Çeyrek saatleri sevmişimdir her daim.
Çeyrek geçeleri, çeyrek kalaları.
Şimdide bir sonsuzluk vakti.
Sonsuzluktan önceki son çeyrek dilim.
Kum saatinin son taneleri düşecek.
Güneş saati karanlığa gömülecek, güneş batacak.
Çok az kaldı sonsuzluğa.
Oysa senin sonsuz sensizliğin başladı bile.
Sonsuzluktan evvel başladı.
Sonsuzluğun altı çizilsin diye.
Sabah olana kadar daha kaç çeyrek geçer ömürden,
Kaç çeyrek sonra gelir sonsuz sonsuzluk,
Gece olmasına daha kaç çeyrek var şimdiden,
Kaç çeyrek önce gelir kırpılmış acılar,
Gelirse gelsin artık hepsi, süründürmesin.
Çeyrekleri burkup burkup küçülteyim.
Yarımları kırpıp kırpıp çeyrek yapayım.
Çeyrekleri burkup burkup küçülteyim.
Tamları yontup yontup çeyrek yapayım.
Çeyrekleri burkup burkup küçülteyim.
Zaman kalmasın artık, zamanı yok edeyim.
Herkes kurtulmak isterken ondan.
Ben durdurayım çarkını, o beni durdurmuşken.
Sonsuza çeyrek kalaya ayarlı saatim.
Çalar birazdan, uyandırır beni.
Kimsesiz bir kimsesizliğe; kendime.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder