24 Kasım 2013 Pazar

Görünce Rüyamda Seni

Güzelim körgende rüyamda seni.
Ansızın uyanırım ben.

körgende: Eski Türkçe 'gördüğüm zaman' demek

Görünce rüyamda seni.
Bir hikâyenin ortasında uyanıyorum.
Okumaya kitabın ortasından başlıyorum.
Bir şarkının son nakaratına yetişiyorum.
Seni rüyamda görünce başlıyor her şey.
O zaman anlam kazanıyor rüyalar.
O zaman başlıyor yaşanmaya uykular.
Uykularda koca bir alem var.
Senin içinde olduğun bir hayat.
Benim istediğim bir dünya.
Görünce rüyamda seni.
Geliyor bütün güzellikler benimle.
Uzaklaşıveriyor benden herkes.
Rüyalarda farklı akıyor zaman.
Karmaşıklaşıyor, karışıyor birbirine.
Zaman durmak üzere, duruyor hatta.
Orada kurallar kuralsızlığı getiriyor.
Görünce rüyamda seni.
Yeniden başlıyor hayat.
Yeni bir hayat.
Yaşanmaya değer, senli bir hayat.
Görünce rüyamda seni.
Uyanırım seni görünce, dünya gözüyle görmek isterim seni.
Rüyalar yetmez bana, yetmez hiçbir zaman.
Rüyalar dünyaya akmalı, artık yaşanmalı.
Görünce rüyamda seni.
Uyanmalıyım ben.
Rüya devam ediyormuşcasına,
Yanımda bulmalıyım seni, ansızın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder