23 Ağustos 2013 Cuma

Sen Yönündeyim

“Nereye gittiğini bilmiyorsan, her yol seni oraya götürür." (Lewis Carroll)


Her yol sana çıkıyor işte.
Bütün yollar sana doğru geliyor.
Adımımı ne yana atsam sana doğru bir adım atmış oluyorum.
Kuzey'de de sen varsın güneyde de.
Her yanda senden bir iz var.
Nereye gideceğimi bilmiyorum.
Ne yana gitsem sana daha çabuk ulaşırım?
Yukarı mı çıkmalıyım, aşağıya mı inmeliyim bilemedim.
Sağ yana mı bakmalı yoksa soluma mı dönmeliyim anlayamadım.
Nereye baksam seni gördüm.
Nereye dönsem senle karşılaştım.
Hangi yolda koşsam gideceğim yere benden önce vardın.
Önce beni uğurladın sonra beni karşıladın.
Işık hızını geride bıraktın.
Her yanda senden bir tane daha varmış gibi geliyor.
Senden milyonlarca varmış gibi.
Birisine bir şey olsa hepsi birden kayboluyor oysa.
Milyonlarca sen, gerçek bir sen etmiyor.
Senin tekilliğini anlıyorum o zaman.
Yönlerin isimleri değişti.
Kuzey artık kuzey değil, güneyde güney.
Ya Senin Doğu'ndayım artık ya da Senin Batı'nda.
Senin Kuzey'indeyim bazen, bazende Senin Güney'inde.
Bütün yönlerin önüne bir 'sen' koydum.
Seni anımsatsın diye bana.
Bana seni anımsatsın diye adını değiştirdiğim pekçok nesne gibi.
Bana seni hatırlatmayan nesne kalmış olamaz.
Herkeste sen varsın, sana benzeyen bir yön.
Kimse sen değil ama, kimse sen olamıyor, olamaz.
Sen yönündeyim bende, sana en yakın yönde.
Sana doğru atıyorum adımımı, hangi yöne olduğunu bilmeden.
Sana doğru işte, sen yönünde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder