6 Ağustos 2013 Salı

Sen Gel Bence

Güzel şeyler olur belki, sen gel bence. / Lâle Müldür

Güzel şeyler güzel zamanlarda olur,
Güzel zaman ki senin olduğun vakittir,
Sen gelince güzelleşen hayat gibi;
Bir anlama bürünen yaşama isteği,
Sana dönüşmek için can atan bir varlık.
Senin gelişin, özlemle beklenenin gelişidir,
Aylardır heyecanla beklenen bir mektup gibi;
Postacının yolunu gözlemektir, bıkmadan, usanmadan,
Yıllardır beklenen bir kavuşma sahnesi misali.
Yolları seyretmek, bekleneni beklemeye devam etmektir.
Sen gelince güzel şeyler olur.
Ne değişmiyor ki sen olunca?
Ne su eski su oluyor, ne doğa eski doğa.
Herkes en güzel giysilerine bürünüyor sanki,
Senin gelişin baharın gelişidir,
Doğanın üzerindeki kardan yorganı atması,
Çiçeklerin artık açmasıdır senin gelişin.
Benim kendimi bulmamdır artık gelişin.
Sen yeter ki gel,
Güzel şeyler olur hayatımızda.
Güzellikler bekler senin gelmeni.
Eksik kalmış anlamların hepsi birden tamamlanır.
Sen gel bence, gelme vaktin yakın.
Gelme vaktinin gelişi gibi gel hızlıca.
Koş bana doğru, ben seni tutarım en karanlık gecede bile.
Sen kanatlan bana doğru, ben seni görürüm gözlerim kapanıkken bile.
Sen gelince güzelleşecek çok şey var, biliyorum.
Anlatacak çok şeyim var sana, söylenecek sözler.
Gelmenle gelecek güzellikler.
Seni bekleyen şeyler var hayatta.
Sen gel bence, koş, gel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder